7 תשובות
אני בחו"ל אז הלכתי לאכול וטיילתי בערב עשיתי טיפה ספורט
ישנתי וסידרתי את הדברים לבית ספר
סידורים... נסעתי לדודה להביא דברים שהיא קנתה לנו, ולהעביר לה את הכסף שלה.. ואז סדר בבית.. מקלחת לכלבה וזהו
בניה בציפורניים
בעיקרון אני באמת מסיימת עכשיו גם תחופש רק שאני ברגילה מהצבא ולא עשיתי יותר מדי רק נחתי :)
אכלתי את הרגשות שלי כי אני עולה לי"א ואני מפחדת מוות
אנונימית
בבוקר סידורים קניות וזה ואז נטפליקס
באותו הנושא: