6 תשובות
הנשיקה הראשונה שלי היתה בכיתה ח, כל אחד והזמן שלו, אל תעשה את זה אם אתה לא מוכן.
אני ב-ט עכשיו, מעולם לא היה אפילו חבר
אני גם בחיים לא התנשקתי ואני בכיתה ח וגם כמעט אף אחד מהשכבה שלי אין מה להיות לחוץ מזה
וואי וואי
תרגע אני עולה לז ולא קרה כלום
מי המטומטמים שהתנשקו בו?
אני בכיתה ט ועדיין לא התנשקתי לאן אתה ממהר
אנונימית
אני בצבא ואף פעם לא התנשקתי
עצוב מה שהולך היום.
באותו הנושא: