6 תשובות
הנשיקה הראשונה שלי היתה בכיתה ח, כל אחד והזמן שלו, אל תעשה את זה אם אתה לא מוכן.
אני ב-ט עכשיו, מעולם לא היה אפילו חבר
אני גם בחיים לא התנשקתי ואני בכיתה ח וגם כמעט אף אחד מהשכבה שלי אין מה להיות לחוץ מזה
וואי וואי
תרגע אני עולה לז ולא קרה כלום
מי המטומטמים שהתנשקו בו?
תרגע אני עולה לז ולא קרה כלום
מי המטומטמים שהתנשקו בו?
אני בכיתה ט ועדיין לא התנשקתי לאן אתה ממהר
אנונימית
אני בצבא ואף פעם לא התנשקתי
עצוב מה שהולך היום.
עצוב מה שהולך היום.
באותו הנושא: