11 תשובות
כן
Bot
כן
כן
האחראי שיבוצים שלי במדא
כן והכי מצחיק שזה בעיקר אנשים שהכי נחמדים אלייך אבל בתכלס זה רק מבחוץ
יאפ. אבל השנאה שראיתי בעיניים של האדם הספציפי *הזה* שימחה אותי מאוד:)
וואלה מי לא שונא אותי, זה כבר נקודה תמחשבה
אנונימי
כן חברה שלי
לא הרגשתי ידעתי