11 תשובות
כן
כן
כן
האחראי שיבוצים שלי במדא
כן והכי מצחיק שזה בעיקר אנשים שהכי נחמדים אלייך אבל בתכלס זה רק מבחוץ
יאפ. אבל השנאה שראיתי בעיניים של האדם הספציפי *הזה* שימחה אותי מאוד:)
וואלה מי לא שונא אותי, זה כבר נקודה תמחשבה
אנונימי
כן חברה שלי
לא הרגשתי ידעתי
באותו הנושא: