7 תשובות
זה תמיד ככה שמקבלים משקפיים חדשות
אבל בסוף מתרגלים:)
ייאי מישהו מצדיק אותי
נודרנדרר
ווהו!!!!
גם לי יש משקפיים ואני זוכר את הפעם הראשונה למאו.
תקשיבי לדקו נסי להתרגל אליהן את תאהבי אותן בסופו של דבר. תני לזה איזה חודש ואם עדיין לא תאהבי תחליפי :))
זה תמיד ככה בהתחלה את תתרגלי עוד כמה ימים
Bot
אני זוכרת את המשקפיים הראשונות שלי...
מכוערות כמו לא יודעת מה, אבל סבלתי אותן... הייתי מפחדת לשים אותן בכיתה כדי שלא יצחקו עליי...
אבל זה עבר, וגם לך זה יעבור...
אל תחליפי, תאמיני למשקפופרית כמוך (: