5 תשובות
לאלאלא, היא אוברייטד גם בישראל
אני מסכימה חלקית בנוגע לשירה אבל היא ממש יפה (לדעתי)
וואלה קול זוועתי, וגם לא הבנתי איך היא מדגמנת(בלי להעליב או משהו) הפה שלה עקום ממש, והיא שמנמוכה ;
חח אפילו לא מגיע לה ההערכה שיש בארץ, המקסימום שמתאים לה זה לעשות קריוקי בשישי בערב עד שיבעטו אותה מהבמה.
לדעתי היא גרועה אז לא מגיע לה.
לא מגיע לה שום הערכה