5 תשובות
משקפיים זה באופנה
אני וחברה שלי כבר חברות מלא זמן ואתמול נפגשנו והיה לה פעם ראשונה משקפיים ורק אחרי איזה 10 דקות שמתי לב שיש לה משקפיים
אני ממליצה לך על משקפיים עם מסגרת דקה,זה מהמםם
אני הייתי מתה שיהיו לי משקפיים אז בנתיים אני עסוקה בלהרוס לעצמי את העיינים(לאבאמת סתם אולי כו)
טיפ: לנקות אותם כל יום
חברות שלך לא יחרימו אותך בגלל משקפיים
אם כן הם סתומות
אין לך מה לפחדד
לי יש משקפיים ואני ממש אוהבת את זה
באותו הנושא: