9 תשובות
למזלי סיימתי לימודים לפני שנתיים
אוף כן
למה ערסים קיימים
אנונימית
כנל.. והפרחוץ בכלל
כן אבל המתח ייפוג לך בימים הראשונים והכל יחזור לשגרה
אל תשימי על אף אחד
באלי ממש לעשות לידם פוזות כי אני שווה
אנונימית
כל כך
כבר אין לי כח אליהם
אני מתבאסת שאני כבר לא בבית ספר רק בגלל זה
מה רע בהם? תלוי באיזה כיתה את...
אותי זה מבדר