9 תשובות
למזלי סיימתי לימודים לפני שנתיים
אוף כן
למה ערסים קיימים
למה ערסים קיימים
אנונימית
כנל.. והפרחוץ בכלל
כן אבל המתח ייפוג לך בימים הראשונים והכל יחזור לשגרה
אל תשימי על אף אחד
אל תשימי על אף אחד
באלי ממש לעשות לידם פוזות כי אני שווה
אנונימית
כל כך
כבר אין לי כח אליהם
כבר אין לי כח אליהם
אני מתבאסת שאני כבר לא בבית ספר רק בגלל זה
מה רע בהם? תלוי באיזה כיתה את...
אותי זה מבדר
באותו הנושא: