19 תשובות
מתאבדת על החיים שלי ומנתקת קשר איתה איככ עוד עם חבר פדיחות יואו
מתחילה איתה ונפגשת איתה לדייט ורואה תפרצוף שלה אחרי שגילתי , אם היא גרושה מאבא שלי חס וחלילה אז לא יהיה לי אכפת
שואל השאלה:
way down we go
שכחתי לרשום אבל התכוונתי שהיא נשואה והיא בטינדר
אנונימי
נותן לאבא שלי תטלפון שיתחיל איתה
שואל השאלה:
חחח lil empty
רשמית אתה גאון
אנונימי
חונקת תעצמי עם האוזניות
וואו הייתי בוכה את החיים שלי ומדברת איתה אם היא עוד נשואה לאבא שלי הייתי מרגישה כאילו החיים שלי פשוט מתפרקים המשפחה שלי זה הכל בשבילי
תלוי
היא בזוגיות כרגע?
אם זו אמא שלי אמא שלי הייתי כועסת
שופכת כלור על העיניים
אם אין לה מישהו, וואלה זו החלטה שלה. לא אעשה עם זה שום דבר.
מתחיל איתה
אוי ואבוי
אנונימית
אז אין כל כך מה לעשות עם זה כי בתכלס זה החיים שלה בתור הבת שלה אני לא יכולה לעצור אותה מזה כי שנחשוב על יום אחד נצא מהבית ונקים משפחה למה אמא שלי לא יכולה למצוא אהבה משל עצמה? אין כל כך מה לעשות פשוט להמשיך הלאה
אנונימית
מחליקה ימינה,
בכול זאת היא הביאה לעולם דבר מקסים שכמותי
שותה אקונומיקה
חח למה יש לחבר טינדר
לגמרי שולחת הודעה של אמא תצאי מהשטויות האלה
אני הייתי מתעצבנת כמובן כי בתכלס זו סוג של בגידה הייתי משתפת את אחותי ואז מספר לה שאני יודעת ושהיא צריכה להפסיק ואם היא לא הייתה מפסיקה הייתי הולכת ומספרת לאבא שלי
אנונימית
אנונימית אני חייבת לשאול
ואם ההורים גרושים?