5 תשובות
לא שמים לב לזה
Oka
לא חושבת שיעשו לך כלום אולי יענישו אותך בקטנה אבל לא כזה נורא
תלוי איזו מורה, הכל תלוי באם היא תשים לב לבין אם לא
שואל השאלה:
כי שנה שעברה עשיתי חוברת שלמה לחופש ואפילו לא בדקו אותה
אנונימית
אני עליתי לט' (בת 14 עדיין) והיום דווקא כן ביקשו להגיש ממני את העבודות, לא יודעת מה אצלך.
אצלי בשנים הקודמות לא ביקשו והשנה כן ולא סיימתי אותם, אז סביר להניח שזה פשוט לא יעבור חלק, תלוי איזה מורים בתכלס יש לך, לא כולם בודקים.