3 תשובות
אני מתה ללכת לפנימיה!
יותר כיף... להכיר יותר חברים שישארו לך לתמיד!
עדיף לדעתי אבל יש כאלה שמעדיפים פנימיה מסיבות שלהם
כי מתחברים יותר מהר לאנשים
אנונימית