3 תשובות
אני מתה ללכת לפנימיה!
יותר כיף... להכיר יותר חברים שישארו לך לתמיד!
יותר כיף... להכיר יותר חברים שישארו לך לתמיד!
עדיף לדעתי אבל יש כאלה שמעדיפים פנימיה מסיבות שלהם
כי מתחברים יותר מהר לאנשים
אנונימית
באותו הנושא: