24 תשובות
קצת
לא זה לא מוזר
סוג של ;)
שואל השאלה:
הוא הולידה אותי שהיא הייתה בת 15 וחצי...
הוא הולידה אותי שהיא הייתה בת 15 וחצי...
אנונימית
קצת..
היא ילדה אותך בגיל 15... קצת מוזר
שואל השאלה:
אבא שלי היה בן 18
אבא שלי היה בן 18
אנונימית
כן זה אומר שאמא שלך ילדה אותך בגיל 15 שזה מוקדם קצת
לא זה לא מוזר
אמא שלי נכנסה להיריון בפעם הראשונה בגיל 17
ויש הרבה אנשים כאלו שזה גם חלק מהתרבות.
ויש הרבה אנשים כאלו שזה גם חלק מהתרבות.
שואל השאלה:
זה היה הריון מתוכנן...
זה היה הריון מתוכנן...
אנונימית
לא...
כן. מוזר מאוד. בלי לפגוע בך.
גם אמא שלי
אנונימית
האמת שכן
גם אחותי הגדולה נולדה בשנה הזו, היא בת 28
זה אומר שאמא שלך עשתה אותך בגיל 15
זה אומר שאמא שלך עשתה אותך בגיל 15
אנונימי
באמת? סליחה על השאלה אבל ההריון היה מכוון?
שואל השאלה:
כן...
כן...
אנונימית
אלוהים ישמור
אנונימי
יאו ללדת בגיל מוקדם זה כאילו לדפוק את החיים של עצמך
אנונימית
חחח זה אומר שתעבירי איתה יותר זמן ממה שהילדים האחרים מעבירים עם ההורים שלהם(זה רק 15 שנה)
שואל השאלה:
סבתא שלי בת 48...
סבתא שלי בת 48...
אנונימית
מבינה אותך לגמרי (אימא שלי נכנסה להריון שלי כשהייתה בכיתה יב). אימא זו אימא וזה לא משנה מתי היא ילדה אותך. אולי זה מוקדם אבל זה לא משנה את היותה אימא. חוץ מזה שגם לדעתי מניסיון אישי אימא צעירה זה הרבה יותר כיף ממבוגרת.