4 תשובות
אוי, זה כואב.
ניסית לדבר איתה או שפשוט שתיכם לא דיברתם אחת עם השניה?
כי לפעמים דברים כאלה קורים
תדברי איתה, אולי קרה משהו שהיא ניפגעה ממנו או משו
שואל השאלה:
אבל לא עשיתי לה כלום
אנונימית
לפעמים פשוט כשמתחילים שנה שוב אז לא יודעים איך להתחיל לדבר ואז אף אחד לא ניגש לשני וככה לא מדברים יותר
יכול להיות שזה מה שקרה לכם