5 תשובות
כן אתה יכול להירשם לספטמבר(או דצמבר אני לא משהו בתאריכים)
שואל השאלה:
אבל איך להתכונן בלי קורס נוסף
אבל איך להתכונן בלי קורס נוסף
עם הספרים שיש, תשתמשי באותן שיטות שלימדו אתכם בקורס פשוט ותפתרי שוב כמה שיותר תרגילים
בטח, נרשמים למועד בלי קשר לקורס ונבחנים פשוט
באותו הנושא: