תשובה אחת
ממש לא.. מלא מהחברות שלי לא קיבלו ואני בת 14
כמעט כל הבנות שאני מכירה שגדולות ממני קיבלו בסוף ט
זה לגיטימי לגמרי לקבל אחרי כיתה ז או ח זה לא משהו מיוחד
כמעט כל הבנות שאני מכירה שגדולות ממני קיבלו בסוף ט
זה לגיטימי לגמרי לקבל אחרי כיתה ז או ח זה לא משהו מיוחד
באותו הנושא: