4 תשובות
את בת 18 מה יש לך להיתבייש לכי תצאי ותהני ותמצאי חברים
מוזמנת לשלוח הודעה את רוצה לדבר על זה...
בכיף תשלחי הודעה אני ישמח לדבר איתך
בואי נהיה חברות
באותו הנושא: