4 תשובות
את בת 18 מה יש לך להיתבייש לכי תצאי ותהני ותמצאי חברים
מוזמנת לשלוח הודעה את רוצה לדבר על זה...
sys
בכיף תשלחי הודעה אני ישמח לדבר איתך
בואי נהיה חברות