5 תשובות
גם אניי
לא מביך. שווה את זה
לא מביך בכלל
אנונימית
לא נורא בכלל. אני עליתי עכשיו ל-י וכנראה שאהיה עם הגשר עד אמצע י"א. הכל טוב זה ירד בסוף וזה שווה את התוצאות לגמריי ❤
זה לא כזה נורא
מכירה שתי בנות שסיימו יב והן עדיין עם גשר
נכון, זה קצת מבאס אבל תסתכלי על החיוביות שהולכות להיות לך שיניים מהממות וזה שווה את זה
מכירה שתי בנות שסיימו יב והן עדיין עם גשר
נכון, זה קצת מבאס אבל תסתכלי על החיוביות שהולכות להיות לך שיניים מהממות וזה שווה את זה
באותו הנושא: