5 תשובות
גם אניי
לא מביך. שווה את זה
לא מביך בכלל
אנונימית
לא נורא בכלל. אני עליתי עכשיו ל-י וכנראה שאהיה עם הגשר עד אמצע י"א. הכל טוב זה ירד בסוף וזה שווה את התוצאות לגמריי ❤
זה לא כזה נורא
מכירה שתי בנות שסיימו יב והן עדיין עם גשר
נכון, זה קצת מבאס אבל תסתכלי על החיוביות שהולכות להיות לך שיניים מהממות וזה שווה את זה