5 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כן זה טוב ... העיקר זה הממוצע לא מספר היחידות ...
יש לך 7 יחידות מעל מה שצריך זה סבבה רצח
לי יש 40, אבל אני מניח שזו לא תחרות.




לכאורה...
שואל השאלה:
חחחחחחחחח
אנונימית