9 תשובות
אני כאן רק בשביל החיילים שיגיבו
דרך אגב אני חושבת שכן אני מסתובבת בגאווה
אנונימית
כן
למרות שאני לא קרבי
זה עדיין מרגיש שאני נותן מעצמי
לא, אני מתבייש במדי צבא הכיבוש האלו
אנונימי
אני שוחרת למי שלא יודעת זה תלמידים שמסתובבים עם מדים ולהיות עם מדים זה ממש כיף ומדהים! ברור שאני מסתובבת בגאווה! למרות שהשירות שלי עוד לא התחיל בתור חיילת אמיתית אלא רק בתור שוחרת
איזה גאווה צריכה להיות? זה לא הישג ולא כלום
זה נטל בין אם תרצו או לא כל עוד צהל זה צבא חובה הוא מוגדר כנטל
אנונימי
אני עדיין לא חיילת
אבל משום מה אני חושבת שאני אפחד להסתובב עם מדים ברחוב
יש מלא פיגועים אז אני מפחדת שמישהו יפגע בי בגלל המדים
אין לי מושג אני היחידה?
אנונימית
כשיצא לי להסתובב במדים במקומות שיש לא מעט תיירים או ילדים קטנים אז כן לפעמים
אבל בכללי לא ממש
לא ממש כבר התרגלתי להסתובב במדים חוץ מזה שאני סתם גןבניקית וגם ככה מתייחסים לגובניקים כאילו אנחנו אבק על הנעליים של הלוחמים
באופן מצחיק כשאנשים רואים חיילים הם חושבים שאנחנו מפת ישראל תמיד עוצרים אותי ושואלים איך להגיע לשם ואיפה זה ואיזה קו נוסע לשם
ת'אמת שיותר פחדתי בזמנו כי הייתי צריך לעלות על אוטובוסים שעוברים בין מחסומים בשטחים ובתור מישהו שגר בדרום רחוק מכל זה, זה הפחיד אותי מאוד.
היה פעם אחת שסיפרו על נהג אוטובוס ערבי שעשה פיגוע או שזה היה בכלל היום שארצות הברית העבירו את השגרירות לירושלים, לא זוכר, והערבים היו די עצבניים אז והייתי צריך לעלות על אותו אוטובוס בשטחים עם נהג ערבי שגם נראה עצבני באותו היום, וזה יחסית הלחיץ אותי.
ובכללי הרגשתי קצת נבוך ללכת עם המדים כי זה די בולט בחלק מהמקומות ואני לא אוהב להיות בולט.
אנונימי