2 תשובות
ההיסטוריה היא נסיון להרכיב סיפור מפרטי מידע וממצאים שונים, היא בין הטפר של מדע ופנטזיה משום שבסופו של יום תמיד יהיו לך הנחות ואי דיוקים. מה גם שיש אספקט סובייקטיבי להיסטוריה משום שהיא תלויה בצד שממנו מספרים את הסיפור.
history is written by the winners
במיוחד בימי המונרכיות.
היום, קשה לדעת..
למשל בשיעור היסטוריה דיברו איתנו על מניעים לכל דבר. אבל אני לא בטוח שזה באמת הגיע ממי שהמניעים האלו קשורים לו...אני לא יודע, ממטער.
במיוחד בימי המונרכיות.
היום, קשה לדעת..
למשל בשיעור היסטוריה דיברו איתנו על מניעים לכל דבר. אבל אני לא בטוח שזה באמת הגיע ממי שהמניעים האלו קשורים לו...אני לא יודע, ממטער.
אנונימי
באותו הנושא: