2 תשובות
זאת סטיגמה כמו שאמרו לפני, הייתי הרבה בחול ואף פעם לא היה מקום ללא אוטומט.
אוטומט ממש לא עולה יותר הרבה בחול. דווקא יש מקומות שהאוטומט יותר זול בהרבה מהידני, תלוי במקום.
באותו הנושא: