5 תשובות
זה ממש מטומטם מצידם.
כאיחו
ממש.
כאיחו
ממש.
שואל השאלה:
אבל כל אלה שמפרסמים שם הם מוכרים
וגם אם יש סמויים, זה משטרה ויש להם את כל הכלים
זה שמדובר במשטרה של עצלנים זה משהו אחר
אבל כל אלה שמפרסמים שם הם מוכרים
וגם אם יש סמויים, זה משטרה ויש להם את כל הכלים
זה שמדובר במשטרה של עצלנים זה משהו אחר
אנונימית
זה לא כזה פשוט ויש מלא סמויים בטלגראס
כי מה נראה לך..
גם הם קונים משם כנראה
גם הם קונים משם כנראה
הם לא מחפשים את מי שמשתמש, הם מופשים את מי שמוכר
באותו הנושא: