5 תשובות
זה ממש מטומטם מצידם.
כאיחו
ממש.
שואל השאלה:
אבל כל אלה שמפרסמים שם הם מוכרים
וגם אם יש סמויים, זה משטרה ויש להם את כל הכלים
זה שמדובר במשטרה של עצלנים זה משהו אחר
אנונימית
זה לא כזה פשוט ויש מלא סמויים בטלגראס
כי מה נראה לך..
גם הם קונים משם כנראה
הם לא מחפשים את מי שמשתמש, הם מופשים את מי שמוכר