8 תשובות
פשוט תגיד "אני שומר נגיעה".
זה לא משהו מביש או מוזר, זה לגיטימי.
זה לא משהו מביש או מוזר, זה לגיטימי.
"אתן יכולות להפסיק לגעת בי? אני דתי ושומר נגיעה.
תתחלף איתי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אני גם לא כזה חתיך, הכל טוב, פשוט תלוי באופי שלך
חחח אני גם לא כזה חתיך, הכל טוב, פשוט תלוי באופי שלך
אנונימי
אני שומר נגיעה....
שואל השאלה:
ההורים חילונים
ההורים חילונים
אנונימי
"אני שומר נגיעה"
אתה פשוט אומר.
באותו הנושא: