3 תשובות
לא להפרד בהודעה זה סתם פוגע
שואל השאלה:
אין לי שום דרך אחרת, אנחנו גרות רחוק אחת מהשנייה.
אנונימית
תסבירי בעדינות ורגישות למה את נפרדת ממנה, אל תשכחי לכתוב סיבות מנומקות בשביל שהיא לא תחשוב שזה סתם ככה. תעודדי אותה גם ותאחלי לה כל טוב