10 תשובות
כן ובהיר בדרך כלל
כן, זה גורם לי להרגיש יותר אסתטית
ואני אוהבת צבע שחור מאט או אפור
אני חושבת שזה ממש יפה
אבל זה די מעצבן שזה מתקלף אחרי כמה זמן וזה ממש סיבוך
אבל נראה טוב
כן.
אני באמת לא מבינה בכלל למה דילגת על אנשים עם הפרחים
שואל השאלה:
סתם נתתי
כן אני תמיד עושה לעצמי לק ברגליים ובידיים. בדרך כלל צבעים בהירים לא חזקים מידי בגוונים ורוד בהיר ולבן פאני באני
רק ברגליים
כן וצבעים בהירים בדרך כלל
לא כל כך, אם אני שמה אז בצבע שחור לרוב