4 תשובות
הייתי אומרת אחלה וממשיכה כרגיל
סבבה למה יש לך בעיה עם זה שהוא שמולני? אני אפוליטית אבל למה יש לך בעיה? הוא סדיוק אותו חבר שהוא היה מקודם בדיוק אותו אדם בדיוק אותו ילד אני באמת שלא מבינה איפה הבעיה?
שואל השאלה:
ימני זה ממש לא בהכרח מעריץ ביבי
ימני זה ממש לא בהכרח מעריץ ביבי
אנונימית
עדיף מאשר מעריץ של ביבי (הכוונה לא לימני בכללי אלא למעריצים של ביבי!!)
אנונימית
באותו הנושא: