7 תשובות
ברוב הפעמיים שביקשתי קיבלתי כמו אגרול כזה ממולא בפטריות
או מאפים ממולאים בפטריות וירקות מבושלים.
לרןב זה בערך זה או אורז וכו'
וכן קרו לי מלא פעמיים שלא היה מנות צמחוניות.
או מאפים ממולאים בפטריות וירקות מבושלים.
לרןב זה בערך זה או אורז וכו'
וכן קרו לי מלא פעמיים שלא היה מנות צמחוניות.
לא תמיד טעימות תלוי במקום וברור יש מלא פעמים שאין מנה צמחונית לפחות לא יודעת לגבי טבעונית
הרבה פעמים אין, ואם יש יש נטיה למנות דוחות. ( אגרול שמשון מה שמו עליו אבקת סוכר, הסלט כרוב שהיה על השולחון בצלחת וכו') אבל אין מה להפסיד מלנסות לפעמים יש יציאות יוםי (רביולי בבטה נניח)
זה נשמע לי כמו מקרה מצויין לגמילת טבעונית והתחלה נהדרת לאכול אוכל נורמלי!!!!
שואל השאלה:
למה שאוכל בשר
למה שאוכל בשר
אנונימית
כי זה טעים!
זה בריא!
ואין סיבה שבשנת 2019 בנאדם יפסיק לאכול אוכל נורמלי
זה בריא!
ואין סיבה שבשנת 2019 בנאדם יפסיק לאכול אוכל נורמלי
שואל השאלה:
אבל אני לא בקטע של אכילת גופות .-.
אבל אני לא בקטע של אכילת גופות .-.
אנונימית
באותו הנושא: