10 תשובות
למה שלא תדברי איתו? פשוט תגשי אליו יום אחד
ממש לא
אני ממש מתחברת לאנשים אתיופים , אני חושבת שזאת עדה יפה.
לכי על זה ! מה יש לך להפסיד?
אני ממש מתחברת לאנשים אתיופים , אני חושבת שזאת עדה יפה.
לכי על זה ! מה יש לך להפסיד?
שואל השאלה:
מפדח אותי ממש ללכת לדבר איתו, אני ביישנית ממש וגם אני ממש אכנס לדיכאון אם הוא יצחק לי בפנים או יגיד משהו לא נעים או וואטאבר :(
מפדח אותי ממש ללכת לדבר איתו, אני ביישנית ממש וגם אני ממש אכנס לדיכאון אם הוא יצחק לי בפנים או יגיד משהו לא נעים או וואטאבר :(
אנונימית
לכי דברי מקסימום תראי שהוא לא בקטע דברי איתו בקטע ידידותי וזהו
יש מצב שהוא לא נמשך ללבנות, הוא בן אדם וכמו כולם גם לו יש טעם משלו.
פשוט תתחילי שיחה איתו ותראי לאן זה ממשיך
פשוט תתחילי שיחה איתו ותראי לאן זה ממשיך
לכי תגידי לו אין לך מה לפספס
גזענית, מן הסתם שהוא לא ירצה אותל
מה זה לא נמשך ללבנות אתיופים אולי חרא אבח הם לא גזענים כמוכם הלבנים
אין כזה דבר אתיופי גזען ללבנים, אולי כזה שחווה גזענות והכל אבל גזען בקטע כמו של לבנים לשחורים אין לבנים הם חראות
מה הקשר סודני אני מבין בדברים מותר לי כמו שאת מרוקאית מוזרה
באותו הנושא: