4 תשובות
מהממם!! אשמח לדעת
איזה כיתה את ?
איך מגמת תקשורת בעייניך?
שואל השאלה:
אני מבואס שלא קיבלתי בהכל 100 ואוכל את עצמי, פרפקציונסטיות זו מחלה.
וממש אחלה לי בתקשורת, אני אוהב.
אני נמצא גם בביולוגיה אבל אין הערכה חלופית..
אנונימי
מה עשיתם בתקשורת ? רדיו/עיוני ?
שואל השאלה:
עיוני, עכשיו מתחילים מעשי
אנונימי