4 תשובות
מהממם!! אשמח לדעת
איזה כיתה את ?
איך מגמת תקשורת בעייניך?
איזה כיתה את ?
איך מגמת תקשורת בעייניך?
שואל השאלה:
אני מבואס שלא קיבלתי בהכל 100 ואוכל את עצמי, פרפקציונסטיות זו מחלה.
וממש אחלה לי בתקשורת, אני אוהב.
אני נמצא גם בביולוגיה אבל אין הערכה חלופית..
אני מבואס שלא קיבלתי בהכל 100 ואוכל את עצמי, פרפקציונסטיות זו מחלה.
וממש אחלה לי בתקשורת, אני אוהב.
אני נמצא גם בביולוגיה אבל אין הערכה חלופית..
אנונימי
מה עשיתם בתקשורת ? רדיו/עיוני ?
שואל השאלה:
עיוני, עכשיו מתחילים מעשי
עיוני, עכשיו מתחילים מעשי
אנונימי
באותו הנושא: