7 תשובות
וואו הוא ממש חמוד.
הייתי ממש מעריצה אותו עוד מהתקופה שקראו לו 'אפרוחי'
האמת שהוא היה הכי פחות אהוב עלי שהם היו להקה. אין לי מושג אם להיות כנה לא שמעתי עליו כמה שנים טובות..
אחד הדברים הכי חמודים שיצא לי להעריץ.
אני עדיין שומעת שירים שלו, ובכלל עוד שירים של וואן דיירקשן, והשירים הפרטיים שלהם.
שואל השאלה:
מסכימה
ומחזקת
אנונימית
אין לי ממש דעה עליו, לא שומעת שירים שלו או משהו בסגנון. גם לא בתקופת וואן דיירקשן
שואל השאלה:
עצוב:(
אנונימית
שכחתי שהוא קיים