4 תשובות
שלילי זה טוב, זה אומר שהתוצאה תקנית ולא נמצא דבר חריג.
שלילי זה אומר שאין לך משהו.
לע
אנונימית
כנראה, תתייעצי עם רופא
באותו הנושא: