4 תשובות
זה לא נורא כל עוד את יודעת שעשית את הכי טוב שאת יכולה והשקעת:) תתחילי ללמוד עכשיו תוכלי להצליח, ותזכרי שדברים שנראים מבאסים בהתחלה, את יכולה להתחיל אותם ופתאום זה יזרום לך ותהני מזה! כמה יחידות את?
אנונימית
שואל השאלה:
5
שואל השאלה:
עד כמה זה נורא להתחיל את השמה בנכשל? כי סל הכל אני כן טובה במתמטיקה פשוט המבחן הזה ממש כבד
תלמדי עד אז, גם בשבת. בהצלחה!