16 תשובות
לא
אנונימית
תלוי לאן
רוב המקומות פחות מתאים
רוב המקומות פחות מתאים
לא לדעתי.. אם זה לים אז כן, לדעתי נעליים רגילות.
ממש לא
לא זה שלוחי
ניראה לי שבכל הדייטים שלי הייתי עם כפכפים, באמת, אם על זה הוא שופט אותי, אני מעדיפה להיות עם מישהו קצת פחות שטחי חחח
אני מתחרפנת מזה. עם כפכפים תלכו לבריכה ולים אתם בדייט! מה כפכפים?!
closer, כן, אני הולכת ללימודים עם כפכפים, לסופר, ובערך לכל מקום שלא מצריך ספורט או משהו כזה או כמובן לא אם קר, לא נוח לי נעליים סגורות, תאמיני לי שזה לא הפריע לי בדייטים, ברומטיקה, או בדברים בסגנון :) אז אני לא יודעת למה זה מחרפן אותך, אבל חבל, כי אנחנו נעשה מה שנעים לנו....
אפשר לשים סנדלים לא בהכרח נעליים סגורות. אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו. בהצלחה בדייט :)
סנדלים זה גם אחלה, אבל אם בא לה כפכפים, אני באמת לא מבינה מה הביג דיל
אני לא חושבת שזה לא מכבד, אני חושבת שזה פשוט יותר נעים ונוח ופתוח, מה לא מכבד בכפכפים?
אני פשוט לא משקיעה בנעליים באופן כללי כי זה פחות חשוב לי, לי בגדים זה משהו שאני יותר משקיעה בו, אבל גם אם יש אנשים שבאישיות שלהם פשוט לא חשוב להם להשקיע בבגדים, זה לא אומר שהם לא מכבדים מישהו, יכול להיות שהם משקיעים בדרכים אחרות כמו בהתנהגות, או כל מיני. מראה חיצוני זאת לא הדרך היחידה להראות למישהו שאת מכבדת אותו
דווקא באתי לראיונות עבודה עם כפכפים, את פשוט לא מכירה אותי חח וכן, גם התקבלתי, לרוב המקומות שבהם התראיינתי.
ודיברתי על עצמי, לא הכנסתי לך מילים לפה, אם זה מה שהרגשת סליחה
הייתי מת לצאת עם מישהי דייט ראשון עם הבגדים הכי נורמליים לא איזה שמלת נפש ולשבת לדפוק שווארמה
למה שיהיה לו אכפת מה את לובשת? לכי על זה
באותו הנושא: