9 תשובות
החבר הכי טובה שלך?
מתכוונת לחברה כנראה.
לדבר איתה. להגיד לה להתרחק. לנסות לא לגרום להם להיפגש.
ולדבר איתו כמובן. שאת דואגת וזה ומה הוא חושב
מתכוונת לחברה כנראה.
לדבר איתה. להגיד לה להתרחק. לנסות לא לגרום להם להיפגש.
ולדבר איתו כמובן. שאת דואגת וזה ומה הוא חושב
לדבר איתה ואם היא חברה מספיק טובה אין לך מה לדאוג היא לא תעשה לך את זה אבל פשוט לדבר איתה ולהגיד לה שתתפוס מרחק ושלא תהרוס לכם
אממ כן^
דני פנטום. חברה שלה לא חרא כי אין לה מה לעשות עם זה שהיא מתאהבת בבן אדם. ולשואלת השאלה, אין לך מה לעשות עם זה. היא לא תפסיק להיות מאוהבת בו אם תבקשי ממנה
אמ..
תנסי לדבר איתה ואו איתו
תנסי לדבר איתה ואו איתו
להגיד לה שתשמור מרחק. אתם בזןגיות וזה פשוט לא בסדר
אנונימית
לכל האנשים שכותבים שחברה שלה חרא- היא ממש לא. זה לא אשמתה שהיא אוהבת אותו ואין לה מה לעשות עם זה ותהיו בטוחים שהיא סובלת כרגע בטירוף. אם היא הייתה מנסה להפריד בינהם או להתחיל איתו היא הייתה חברה חרא.
לשואלת השאלה- אין לך מה לעשות עם זה, מבאס אבל תקווי שיעבור לה
לשואלת השאלה- אין לך מה לעשות עם זה, מבאס אבל תקווי שיעבור לה
אה טוב סליחה
אתה נשמע כמו ילד כאפות בן 12
אתה נשמע כמו ילד כאפות בן 12
תגיד אתה אמיתי? איך מונעים התאהבות? זה לא משהו ששולטים בו......
באותו הנושא: