6 תשובות
איזה דור את?
ככה זה תמיד היה לפי מה שאני זוכר, פשוט תפתחי אופי חזק יותר ותתמודדי עם זה
ככה זה תמיד היה לפי מה שאני זוכר, פשוט תפתחי אופי חזק יותר ותתמודדי עם זה
יש אנשים כאלה. אבל יש גם אנשים טובים בעולם, ובזה תנסי להתמקד. זה לא עניין של דורות, אל תכנסי לזה בכלל.
את בדיוק מתארת שאת רק חושבת על עצמך ועל איך שלא עושים לך...
אם את רוצה שמישהו יתייחס, לפחות תעשי שזה יהיה הדדי. לבני אדם לרוב לא אכפת ממישהו שלא קשור אליהם. מהתיאור שלך את נשמעת קצת... מפונקת.
מעטים מי שיושיטו לך יד כשאת למטה, אבל אם תדעי להושיט יד לאחרים, גם חלק מהם יחזירו יד אלייך.
אם את רוצה שמישהו יתייחס, לפחות תעשי שזה יהיה הדדי. לבני אדם לרוב לא אכפת ממישהו שלא קשור אליהם. מהתיאור שלך את נשמעת קצת... מפונקת.
מעטים מי שיושיטו לך יד כשאת למטה, אבל אם תדעי להושיט יד לאחרים, גם חלק מהם יחזירו יד אלייך.
אנונימי
נכון דור שמחובר למסך יותר מאשר לבני אדם..
מצטער לשמוע שקשה לך גם אני עובר תקופה לא קלה..
אבל את אף פעם לא לבד אני כאן אם את רוצה לפרוק
מצטער לשמוע שקשה לך גם אני עובר תקופה לא קלה..
אבל את אף פעם לא לבד אני כאן אם את רוצה לפרוק
אל תדאגי זה לא רק הדור דל היום
ויש הרבה אנשים שאכפת להם פשוט צריך למצוא את האנשים האלה
וזה די הגיוני שיהיה פחות אכפת לנו ממישהו שאנחנו בקושי מכירים
ויש הרבה אנשים שאכפת להם פשוט צריך למצוא את האנשים האלה
וזה די הגיוני שיהיה פחות אכפת לנו ממישהו שאנחנו בקושי מכירים
מסכימה ומחזקת
באותו הנושא: