3 תשובות
הכי טוב לקחת מתחנה צפון באר שבע פחות עומס תחנה אחת ליפני באר שבע מרכז איך שיוצאים מהתחנה יש מלא שאטלים מחכים בתינה מרכזית כולם דוחפים ומגעיל
אנונימי
מהמרכזית זה השאטל שמול ארומה
ברציף האחרון מול מקדונלדס יש שאטלים או קו 170
אנונימית