13 תשובות
ממ אני פחדתי ונפגשתי איתה אחרי 8 חודשים
חצי שנה/שנה פלוס מינוס
אפילו 10
שואל השאלה:
חצי שנה ?!
אנונימי
זה תלוי בתחושות שלך
אני הכרתי מישהו באינטרנט (למרות שהוא גר איתי באותה עיר אבל בחיים לא ראיתי אותו לפני), ונפגשנו אחרי 4 חודשים משהו כזה
ויש מישהו שהכרתי גם באינטרנט ונפגשנו אחרי 3 שנים בערך
אז תפגשו,
הייתי מציעה בהתחלה שהיא תביא חברה ואתה חבר ככה יהיה פחות מתח ופחד אם זה לא כמו שזה באמת..
ואז בפגישות לאחר מכן תהיו לבד ובאמת תכירו לעומק אחד את השניה
שואל השאלה:
מקום ציבורי זה לא הולך ?
אנונימי
אחי זה סבבה, אם שניכם מרגישים מוכנים פשוט תיפגשו.
ברור שיהיה את הפחד והמתח הזה.. אבל זה אחלה, אצלי רעדנו בפגישה הראשונה אז פשוט התחבקנו הרבה
שואל השאלה:
אני מפחד לבקש ממנה , אני מכיר אותה בסך הכל יום ואני לא רוצה שהיא תחשוב שאני איזה , כמה זמן לחכות עד שאני מזמין אותה
אנונימי
שואל השאלה:
אגב אנחנו גרים ממש קרוב
אנונימי
תחכה קצת עד שתיפגשו
שבוע שבועיים כזה תציע לה ואז גם בטח יקח זמן אז שתמצאו יום מתאים וזה
בהצלחה!
שואל השאלה:
יש לי תחושות ממש טובות כאילו יש ביננו חיבור מטורף אני יודע שהיא אמיתית ולא איזה פדופיל , אני ממש רוצה לפגוש אותה לא בא לי לשבת חצי שנה בחיבוק ידיים ולחכות
אנונימי
אחרי 3 שנים
וואו