התחברות
הרשמה
עשיתי קעקוע של לב על היד והצבע נמרח זה בסדר?
8 בספטמבר 2019, 15:11
קעקוע
טאטו
כף היד
ידיים
קעקועים
3 תשובות
לא
S
SpiderWoman
עדיף שתתקני
ש
שם בדוי12345
כן זה בסדר הכול טוב גם לי יש הרבה קעקועים
ב
בחור יפיוף
באותו הנושא:
עשיתי קעקוע, שחזרתי לבית שטפתי עם מים וסבון, ושמתי משחה טריפלדרם פלוס, עכשיו אחרי 9 שעות הקעקוע מתחיל להתקלף זה בסדר?
עשיתי קעקוע לפני שלושה ימים וירד עליו עכשיו גשם כאן זה בסדר?
אם אעשה קעקוע והאיזור שבו עשיתי יגדל הקעקוע ישאר אותו דבר או שישתנה?
שמתי צבע בשיער עכשיו והצבע נמרח לי על המסגרת של המשקפיים וזה לא יורד, איך להוריד??
עשיתי קעקוע חדש וקעקוע ראשון שלי.
עשיתי קעקוע משהו כמו לפני חצי שנה ועדיין הוא קצת מגרד לי והקעקוע עצמו עדיין בולט זה בסדר או שיש סיבה לבדוק את זה?
למה קוראים לצבעי פנדה צבעי פנדה? מה הקשר בין הפנדה לבין צבע נמרח?! ><
עשיתי קעקוע לפני 3 שעות,אם אני ינגב את זה עכשיו במגבון זה בסדר?
עם עשיתי קעקוע חינה והצבע קצת ירד,אז אני חוזרת על זה בטוש שחור לורד,אז זה יהיה בסדר או שזה יעשה משהו ?
עשיתי קעקוע ביום רביעי והורים שלי לא יודעים מזה איך להחביא את הקעקוע מהם?
עשיתי קעקוע בחול לפני שבוע אפשרי ללכת למקעקע באזור שלי ולשאול לגבי הקעקוע?