12 תשובות
אני חושבת כי הפיצות הכי הכי הכי טובות הם של פיצה האט! פיצות פצצתיות.. ממליצה בחום..
ו.. בתאבון:)
ו.. בתאבון:)
אנונימית
עגבנייה
היא דקה וטעימה ועולה פחות
היא דקה וטעימה ועולה פחות
דומינוס, טורינו
אה, כן גם נפוליטנה
דומינוס, לבריאות, בהצלחה רבה אמן.
דומינוס
ואמריקן פיצה - מומלץ. (נמצאת בתל מונד)
בתאבון:-)
ואמריקן פיצה - מומלץ. (נמצאת בתל מונד)
בתאבון:-)
דומינוס, דלפפה, עגבנייה.
ברור שרק פיצה פצץ בחולון
אלונה
דומינוס. אין על הפיצה הדקה-דקה-דקה שלהם...! זו הפיצרייה היחידית שאני יכולה להציע לך, מאחר ואני לא יודעת איפה אתה גר...
שואל השאלה:
אני מאזור השרון (גוש תל מונד)
אני מאזור השרון (גוש תל מונד)
שכחת לציין מאיזה אזור את בארץ
באותו הנושא: