5 תשובות
לכי על זה, תתרכזי בעתיד ולא בעבר
לא יודע כל הדניאל שהכרתי חתיכים אחושליניג
חח מה פשוט לכי על זה ....
גם לרוסיות יש סטיגמה שהן ז*נות והינה אני רוסיה ולא כזאת
לא צריך להתייחס לסטיגמות או לשמות...
שמעי היו כמה דניאלים שפגשתי בחיים שלי
חלקם יותר, חלקם פחות
אבל אני לא חושבת שהשם אמור להיות הדבר שעוצר אותך
סטיגמה, לא סטיגמה
שניכם בקטע, למה לא לנסות?
בגלל מה? בגלל השם?
זה היה פספוס עצום בשבילך
אם את רוצה אותו, אל תתני לשם להיות הדבר שפוסל לך אותו
את יכולה ממש להתחרט על זה
ולפספס אדם שממש מתאים לך
בשבילך, אם את רוצה בקשר הזה, תלכי על זה

בהצלחה (: