11 תשובות
רק אם זה ספירלה כי אם לא אז מרגישים את השולחן בדרכ וזה ממש לא נוח
תלוי במקצוע
וגם תלוי אם שאני כותבת על צד אחד אז לא רואים את מה שכתבתי בצד השני
כעיקרון לרוב אני לא כותבת בשני הצדדים כאילו רק במתמטיקה
לאא אני שונאת שרואים את הדף השני בדף שלפניי
לא.
כי אני שמאלית לא נוח לי
לא זה מציק מרגיש אחרי זה את הכתב משני הצדדים במיוחד עם העטים של פיילוט הדקים
לא זה לא נוח
לא כי לא גדלתי בפאקינג ג'ונגל
אנונימית
כן. כי זה יותר מסודר לי
לא
אני לא פסיכופת
לא כי העיפרון/ עט עובר צד וזה כזה מציק