5 תשובות
שואל השאלה:
חחח אוקיי תודה
חחח אוקיי תודה
אנונימית
לא
אני בדרך כלל הולכת בערב בשעות כאלו ואפילו אחריי ונרדמת יופי חח
לא מה הקשר?
לא מומלץ לעשות ספורט בלילה כי יש פחות כוח והשרירים עייפים, הכי טוב לעשות בבוקר
אבל למה שלא תרדם חח
אבל למה שלא תרדם חח
באותו הנושא: