4 תשובות
יש אנשים שאין להם אפילו חתול שמן. אז זה לא כזה עצוב
לא עצובב
כולם רוצים חתול שמן
אגב יש כאלו שהחבר הכי טוב שלהם זה המורה
שזה ליגה אחרת של עצוב
שואל השאלה:
מבינה אותך
אנונימית