9 תשובות
לא בהכרח, יש כאלה (סיכויים בודדים אבל עדיין) שמוצאים פטנט והופכים למממש עשירים שהם לא צריכים לעבוד
באסה לנו
עכשיו סיימתי
ועדיין לא קלטתי
לא, כי ככל הנראה אני לא אחיה עד אז
עדיין לא
אנונימית
לא
מזעזע
אבל מעדיפה לעבוד מאשר בית ספר:)
כן
זה ברור,

העולם הזה שבו אנו נמצאים נקרא 'עולם העשיה' שהוא העולם הכי נמוך שיש
ובאנו לעולם 'לעבוד' תרתי משמע
גם עבודה כדי להתפרנס
הרעיון פה הוא חכם היות וככה הבנאדם יהיה עסוק+עייף ולא יהיה לו זמן לעשות שטויות
כמו כן, גם עבודה שיש ל-פלוני לעשות לפי ה 'תיקון' שבא איתו לעולם
כמו:
עבודה על מידות
עבודה על קנאה(=לא לקנא) וטכך הלאה

כל טוב