11 תשובות
כן
כן
בטח שהגיוני
קיבלתי גם בגיל עשר, וגם בבית ספר
כן, אני קיבלתי חודש אחרי יום הולדת 11
כן
לגמרי הגיוני, כל אחת מתפתחת בצורה שונה
כן
כן
אני קיבלתי בגיל 10 וחצי
אני קיבלתי בגיל 10 וחצי
אפשר גם בגיל 5 במקרים נדירים, אבל לרוב מקבלים מגיל 11-12
באותו הנושא: