6 תשובות
תשמע. זה הכל תלוי בך. התגברת על חברה שלך? ב100%? תהיה כנה עם עצמך לרגע האם באמת התגברת עליה והאם הבחורה שאתה בקטע שלה אתה יכול לתת לה את כולך.
אנונימית
אתה תצא בן ז^נה. הבחורה שהיית איתה בזוגיות שנה תפגע אם היא עדיין לא התבגרה עליך..
אנונימית
תקח את זה לאט ובשקט ממש
עדיף לחכות עוד שבועיים
וגם לקחת לאט
ולוודא שאתה פנוי רגשית במאה אחוז
תעשה אחי תעשה אם באלך תעשה
איכ לא אתה תצא לגמרי בן $%#*&
אנונימית
תראה, זה מאוד תלוי. איך הייתה הזוגיות, מה קרה שם שגרם לפרידה, איך הלכה הפרידה, האם באמת התגברת על זה. וגם כמובן זה מאוד תלוי בבחורה הזו.
אני אשמח לעזור, כתוב לי בפרטי אם תרצה.