4 תשובות
להגיד לה חד וחלק ואם צריך אז גם בצורה תוקפנית, ותסביר לה שזה לא אישי אבל שתכבד ותבין תבקשה שלך
אנונימי
תגיד לה את זה בישירות.
תקשיבי אני רוצה זמן לעצמי ואת לא נותנת לי אותו.
במקומך הייתי מבקש ממי שצריך לדעת שאתה רוצה זמן בשקט לעצמך ושלא בא לך להשתיק
מבין אותך מקווה שתרגיש טוב יותר בקרוב
כיסא זה אתה?