4 תשובות
שואל השאלה:
^ כי הם מעוצבנים על צורת ההתנהגות שלנו כלפיהם.
^ כי הם מעוצבנים על צורת ההתנהגות שלנו כלפיהם.
כי יש אנשים כאלה בכל מקום.
ואני יכולה להוסיף ל מה שכתבת, יש כל כך מלא חרידים אנסים ורוצחים ומזה אף פעם לא עושים עניין רק על ערבים
ואני יכולה להוסיף ל מה שכתבת, יש כל כך מלא חרידים אנסים ורוצחים ומזה אף פעם לא עושים עניין רק על ערבים
כן זה עצוב
כי תמיד יש אנשים גזענים.
באותו הנושא: