התחברות
הרשמה
אפשר לנסח את במשפט הזה יותר טוב? והאם יש שגיאות כתיב במשפט?
אתה מעדיף שלא אדבר ישירות לעניין?
12 בספטמבר 2019, 17:39
שגיאות כתיב
שגיאות
לשון עברית
תשובה אחת
זה טוב אין מה לשפר.
ח
חזירה שמחזירה
באותו הנושא:
אני צריכה לשלוח למורה הודעה אם אפשר לעשות את המבחן מחר תעזרו לי לנסח בבקשהה
אפשר לנסח את המשפט הזה יותר טוב? והאם יש שגיאות כתיב במשפט?
איך לנסח את המשפט בצורה טובה יותר: בעיר בה אני גר זיהום האוויר המגיע מכלי התחבורה מורגש ביותר,מה אפשר לרשום במקום מורגש?
איך לנסח את זה בצורה יותר בוגרת?
איך אפשר לנסח את במשפט הזה יותר טוב? ורושמים נהית או ניהת חולה?
אני רוצה לנסח את עצמי טוב יותר בקשר לשאלה הקודמת ששאלתי
איך לנסח משפט בגיאומטריה שאומר ששתי זוויות על ישר שוות 180 מעלות?
איך הכי נכון לנסח את המשפט הזה לדעתכם ככה שיתאים לרוב האנשים?
מישהו שיכול לנסח לי את זה יותר טוב?
מישהו יכול לנסח את המשפט בצורה פשוטה יותר?
איך לנסח למורה פרטי יפה שאני לא צריכה יותר שיעורים כי כבר סוף שנה?