3 תשובות
כן ממש
אני זוכרת שהייתי קטנה והייתי מתחפשת הולכת לפיסטגלים היום זה לא ככה וזה מעצבן אני ממש מתגעגעת לפיסטגלים של פעם אבל אני יודעת שהם לעולם לא יחזרו
אני זוכרת שהייתי קטנה והייתי מתחפשת הולכת לפיסטגלים היום זה לא ככה וזה מעצבן אני ממש מתגעגעת לפיסטגלים של פעם אבל אני יודעת שהם לעולם לא יחזרו
וואי הפסטיגלים של עכשיו זה כבר לא פסטיגל זה מפגש מעריצים מה קשור קווין רובין וענה זק ועוד מלא לפסטיבל אני אוהבת אותם אבל מה קשור פסטיגל והם
כל שנה מתדרדר עוד יותר, לראשונים היו משמעות, השנה זה נהיה סתם חרא, רק סיפור אהבה ב3 שקל
באותו הנושא: