3 תשובות
באולינג
לים
בני כמה אתם?
אם אתם 18 פלוס אתם יכולים ללכת לאיזה פאב/בר
לשתות קצת ולדבר, אני אישית מתחברת לזה
גם תמיד יש מוסיקה טובה בפאבים/ברים יש בעיקר גאז, אבל אם זה פחות מדבר אליכם ואתם מתחת ל18 אז תלכו לפארק ליד הבית שלך/שלו תביאו חטיפים ושטויות כאלה תשבו על ספסל/דשא וזה ממש כיף לדעתי לשבת לדבר לעשות צחוקים.
אתם גם יכולים לנסוע לים, במידה ויש לכם בעיר.
אם אתם 18 פלוס אתם יכולים ללכת לאיזה פאב/בר
לשתות קצת ולדבר, אני אישית מתחברת לזה
גם תמיד יש מוסיקה טובה בפאבים/ברים יש בעיקר גאז, אבל אם זה פחות מדבר אליכם ואתם מתחת ל18 אז תלכו לפארק ליד הבית שלך/שלו תביאו חטיפים ושטויות כאלה תשבו על ספסל/דשא וזה ממש כיף לדעתי לשבת לדבר לעשות צחוקים.
אתם גם יכולים לנסוע לים, במידה ויש לכם בעיר.
באותו הנושא: